Re: System nie chce się zainstalować...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 15:26:15 MET

"Kihu" <Kihu@icpnet.pl> wrote in news:ct2u4c$svm$1@opal.icpnet.pl:

> Ściągnij sobie programik BootIt. Odpala się to z dyskietki i powinno dać
> rade.

spróbuję... ale próbowałem juz PQMAGIC i PM8 pod dosa... ani jeden, ani
drugi nie dał rady. Jeden wywala błąd, drugi się nie uruchamia (też w
zasadzie wywala błąd...)

W serwisie powiedzieli, żebym go przyniósł, bo najprawdopodobniej jest
uszkodzony :/

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |