Re: Wifi stacjonarny-notebook

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 15:04:06 MET

Michal wrote:

> Witam
> Chciałem kupić kartę wifi do komputera stacjonarnego, aby stworzyć
> bezprzewodową sieć w domu. Czy oprócz karty w komputerze stacjonarym,
> potrzebuję jeszcze inne urządzenia, żeby to działało (Access point), czy
> wystarczy sama karta??. Jak zasięg ma podstawowa karta Wifi?

Różny - wewnątrz domu ok. 30 m, przy czym wszystko zależy od grubości
murów oraz kąta, pod jakim fale miałyby przechodzić przez mur (kłania
się geometria).

Jeśli wystarczy ci działanie 2 kart/urządzeń w trybie ad-hoc, to nie
musisz kupować Access Pointa. Jeśli masz zamiar łączyć więcej niż 2
urządzenia, wskazany jest już AP.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com