ModeCom ATX-300GTF czy Huntkey BS3000 Whisper?

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 14:43:45 MET

Mam dość użerania się z wiatraczkiem mojego "wypasionego" Codegena i
postanowiłem zmienić zasilacz na coś sensowniejszego (a przynajmniej
bezpieczniejszego). Z racji ograniczonych funduszy na liście
potencjalnych kandydatów znalazły się dwa zasilacze: ModeCom
ATX-300GTF oraz Huntkey BS3000 Whisper.

Przegooglałem archiwum grupy i tak jak się spodziewałem znalazłem
podzielone opinie na temat ww. zasilaczy. Chciałbym jednak prosić o
odpowiedź na kilka poniższych pytań:
1. Czy oba zasilacze są bezpieczniejsze niż użytkowany przeze mnie
obecnie Codegen?
2. Który z nich jest cichszy?
3. ModeCom ma ponoć regulowane w zależności od wydatku cieplnego
obroty wentylatora - jak sprawdza się to w praktyce?
4. Czy znane są Wam przypadki, że któryś z powyższych zasilaczy nie
bardzo chciał pracować z płytami Solteka (konkretnie z SL-75KAV)?
5. Który z tych dwóch zasilaczy jest stabilniejszy?

Różnica w cenie (ok. 40 zł na korzyść Huntkeya) jest dla mnie w
obecnej chwili pomijalna.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl