notebook do prac biurowo/graficznych

Autor: JS <jsalacki_at_wywalic-to.poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 12:30:54 MET

Witam.
Potrzebuję zakupić notebooka z przeznaczeniem dla prac przede wszystkim
"biurowych"(edycja tekstów, prezentacji, internet) oraz czasem do prac
graficznych.
Dobrze by było jakby sprzęt miał:
- dobry ekran(dobrze oddający kolory i wyraźny) - nie musi być duży 15"
wystarczy
- wydajny - 512mb ramu i dobry procesor
- waga w granicach rosądku, ale nie jest specjalnie ważna
- wytrzymałość baterii - średnia - 4 godziny spokojnie wystarczy
- ngrywarka DVD
- ogólnie sprzęt powinien być dobrej klasy
- koszt do 5000-6000 zł

Niestety narazie mam doświadczenia tylko z hp nx9020 i ten sprzęt raczej
nie spełnia podanych wymagań.

Mógłby ktoś pomóc mi i wskazać jaką firmą i modelem się zainteresować
przy takich wymaganiach?
Z góry dzięki za pomoc

Jacek