Re: Komputer do gier - składanie.

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 10:50:45 MET

> Poproszono mnie o skonfigurowanie komputera do gry. Chciałbym się zapoznać
> Waszymi sugestiami. Muszę kupić płytę główną (markową, ale na pewno nie
MSI),
> procka (około 3MHz &#8211; może być AMD i to bym chyba polecił), oraz
dobrą pamięć.
> Do tego jeszcze grafika, która by pociągnęła gry (polecano mi Sapphire
RADEON
> 9600). Wszystko to musi działać pod Win XP.
> Niestety grami się nie zajmuje i nie wiem co tutaj wymyślić.

Ja ostatnio skladalem kompa do gier i wyszlo cos takiego :
Asus Deluxe na 865PE (mozna bez deluxa w sumie kiedys jak bedzie mu malo
dysku to mu raida zrobie :) zamiast wymienaic dysk)
P IV 3.0 HT FSB 800 (prescott)
1 GB ram (pracuje w dualu)
160 GB WDC 7200 rpm 8 mb cache S-ATA
Winfast 6600 GT w FarCry 1024x768 VeryHigh Ladnie chodzi na tyle co gralem
Chiftec 360 W z A PFC
Nagrywarka Lite-ON 2L
fdd
Obudowa ModeComa
klawiatura Logitech Cordless z mysza

calosc wyszla jakies 3600 brutto
Generalnie pracuje nad czym podobnym dla mnie :)

Pozdrawiam
Buniek