Re: do tych co maja kamery intern

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 10:40:08 MET

mantodeus wrote:

> potrzebuje kamere do "monitoringu";) dziecka. pasuje zeby dawala obraz
> plynny, dobrej jakosci i to przy nie najlepszym oswietleniu (swiatlo do
> pokoju wpada tylko z korytarza). no i najlepiej zeby nie kosztowala wiecej
> jak 150zl

zawsze mozesz kupic kamere dzialajaca w podczerwieni;
ja bym kupil kamere za ~100PLN na allegro (dzial monitoring wizyjny);
taka kamera jest znacznie lepsza niz dowolna kamera USB, bo ma lacze
podobne do kamery video, czy odtwarzacza kaset wideo - no krotko
mowiac, podpinasz ja chinchami prosto w zlacze AV-in telewizora;
nie ogranicza Cie zadne 5 metrow kabla, a dokupujac karte telewizyjna
do komputera, mozesz sobie obrabiac taki obraz; co wazne, taka kamera
nie obciaza komputera na tyle, na ile robi to kamera USB; wiec mozesz
spokojnie postawic np. linuxa na P200 z karta telewizyjna i na tym
serwowac obraz z kamery w dowolnej postaci (przez siec);

adas;