Re: firewire - problem z podlaczeniem

Autor: Tomek <tomzych_at_smieciarze.poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 03:31:36 MET

Witam

> mam problem z podlczeniem firewire 'na sledziu' - probowalem podlaczyc 2 rozne
> karty na 4 kompach i za kazdym razme - w win xp- poajwialo sie, ze system
> znajduje firewire ,tworzy karte sieciowa 1394 - i tu problem bo zawsze ma zolty
> wykrzyknik i urzadzenei nei dizal poprawie ,kod 10 ...co mzoan z tym zrobic ???

Nie napisales czy instalowales stery do tych kart (zrozumialem, ze
windows sam sobie wyszperal i zainstalowal). Proponuje to zrobic, reczna
instalacje a nie zwalac na glupi software. Wlasciwe stery to podstawa.
Nawet gdy windows zainstaluej sobie swoje to najlepiej jest miec
zainstalwoane sterowniki dolaczone do urzadznia. Powodzenia

Tomek