Re: jak skonfigurowac semprona i ddr

Autor: maclun <maclun_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 00:24:52 MET

> Prosze o podanie mi konfiguracji dla tych podzespolow w Biosie. Aktualnie
> po wybraniu auto chyba nie jest w porzadku, bo procesor jest rozpoznawany
> jako 1.66 GHz, bios przy starcie o pamieci twierdzi ze jest to DDR 333. Co
> nalezy w Biosie zmienic by pojawila sie nazwa 2400 dla procka i 400 dla
> pamieci ?

wszystko jest w jak najlepszym porzadku.
to 333MHz dla pamieci przy taktowaniu proca na 1,66 jest odpowiednie.
jezeli chcesz aby szybciej Ci to troche chodzilo to mozesz sie bawic z FSB.
na 200 spokojnie pojdzie i wtedy bedziesz mial 2GHz.
tylko uwazaj na temperature, i obowiazkowo mala lektura...
google, albo jakies forum...np tweak.pl

Pzdr!
mac