Re: LCD Belinea?

Autor: krzysp <krzys.p_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 00:01:21 MET

> Belinea 101751v.B (w Proline około 1250zl) na matrycy PVA

Uzywam tego monitorka od miesiaca, moj pierwszy LCD. Nie mam porownania z
innymi wiec trudno mi wystawic obiektywna ocene. Uzywam go w domu - glownie
internet roznego rodzaju aplikacje - takze graficzne. Sprawdza sie
swietnie... kolorki ladne, katy patrzenia duze a smuzenie nie zauwazalne
(nie gram w ogole w gry). Po miesiacu eksploatacji brak uszkodzonych pikseli
i subpikseli - jednak byl to trzeci egzamplarz tego monitora ktory
sprawdzilem w sklepie przed zakupem. Poprzedniednie mialy wypalone
subpiksele. Jesli chodzi o wbudowane glosniczki to ze wzgledu na jakosc sa
bezuzyteczne. Poza tym funckcja PIVOT - czasami sie przydaje.

Pozdrawiam.