Re: Dla zainteresowanych - wyniki testów NEC 3520

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:51:27 MET

Użytkownik "Przemolo" wykukał :)

> łapką w
>
> No to znowu sie Nec nie popisal :-/

robiłem wiele testów Nero speedem na bardzo wielu napędach zarówno starych
cd /cdrw/ dvd/ teraz dvd rw i wierz mi iz naprawde malo ktory naped w
testach przeszukiwan jest cichy - jest to charakterystyczne dla tego typu
testu - ktos kto 1 raz zrobi taki test na napedzie swoim moze miec wrazenie
ze jest to b dziwne ale tak jest na praktycznie kazdym napedzie
natomiast przy ogladaniu dvd skakaniu w menu i po scenach czegos takiego nie
uslyszysz praktycznie
takze bym tu zbytnio nie szafowal odrazu wyrokow ze sie NEC nie popisal bo
nie znajdziesz napedu ktory by przy tym tescie byl bezglosny - i pisze to
mimo iz posiadam nec'a zupelnie bezstronniczo - nie wiem czy Marek robil
wiele testow porownawczych przeszukiwania z innymi napedami