Re: Temperatura pracesora

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:11:48 MET

Użytkownik "Jacek" <jaceknowak68@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ct178g$gl8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Cześć mam prośbę, czy ktoś może mi pomóc, jak mogę sprawdzić temperaturę
> pracy procesora (Athlon 1800+) z góry dziekuje

Albo w BIOS-ie (przytrzymaj Delete przy uruchamianiu, nastepnie wejdz w cos
jak np. PC Health status i tam poszukaj PC temp - obok bedzie temperatura w
Celsjuszach i Fahrenheitach) - to juz zalezy od plyty glownej i jej typu
BIOS-a jak sie beda te opcje nazywac

Albo sciagnij i zainstaluj program SpeedFan - bedzie on pokazywal kilka
roznych temperatur i ta najwyzsza to bedzie temp procesora

>pozdrawiam

Ja rowniez
Brovar