Re: DVD na PIII500 problem

Autor: Marcin G <marcin_at_pocztex2.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:12:17 MET

Użytkownik "..:: SebOLO ::.." <bez@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:opskyoxpn68udsjd@szefo...

> W programie do odtwarzania, w napędzie DVD, lub "zamulonym" systemie...

Wina tu leży po stronie płyty (chipsetu). Miałem kiedyś PIII 550@605 MHz +
chipset Via i też rwało. Pomogło zmniejszenie rozdzielczości wyświetlania
filmu na 800x600x32bpp. Z tego co wtedy słyszałem to chipsety VIA pod PIII
mają słabą wydajność w tym względzie. Jakimś programikiem testowałem
transfer danych chipset -> pamięć i wynik VIA był gorszy o ok 30-40% niż
chipsetu Intel BX. O ile dobrze pamiętam tym chipsetem byłl VIA Apollo Pro
ale nie dam sobie ręki uciąć.