Takie male pytanko o katode;)

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 22:48:33 MET

W zwiazku z moim wczesniejszym problemem ("Czemu ten dysk parzy?") i jego
rozwiazaniem, mam teraz dziure z przodu obudowy o wymiarach 5,25 cala na
~83mm. No i postanowilem po raz pierwszy w zyciu pobawic sie w modding.
Mianowicie chce w ta dziure wstawic jakis kawalek pleksy (a w nia wkrecic
wentylator). No i za ta "szybka" chcialbym umiescic cos ladnego, np taka oto
katode
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=53554e5f4b41544f44415f31305f524544

I teraz moje 2 pytania:
1) czy taka katoda bardzo wplynie na temp tego dysku (beda dosc blisko
siebie)?
2) czy da sie ja jakos podlaczyc tak zeby swiecila w rytm pracy tego dysku?
(jestem slaby z elektryki/elektroniki:().

Prosze o jakies podpowiedzi/porady.

Pozdrawiam
Brovar