Wymagania sprzętowe dla nagrywarki DVD

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 22:31:42 MET

W prawdzie juz w jednym z watkow zadalem to pytanie ale odbiega ono troche
od tamtego tematu wiec chyba nikt nie bedzie mial mi za zle, ze zadam je
ponownie:

Jaki trzeba mieć sprzęt, żeby osiągnąć prędkość nagrywania DVD 8x, a jaki
dla
16x?
Mam Celerona1200 na Abicie BH6, 256MB RAM (150MHz) i dysk Maxtor 40GB
5400obr/min chodzący na UDMA/33 i teoretycznie taki programik jak HDTach
pokazuje mi średni transfer odczytu na poziomie ok. 28MB/s ... teoretycznie
starczy nawet dla 16x... ale jak to jest w
praktyce?
Jakiej max. prędkości nagrywania mogę się spodziewać?
Czy ktoś natknął się już na ograniczenia prędkości z powodu słabego sprzętu?