Re: Szybkie pytanie: MSI czy Epox (szczegóły w środku :)

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:18:04 MET

Użytkownik "Piotr Karwowski" <piotrkarwowskiWYTNIJ@WYTNIJpoczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:ct108b$c2t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> 1. Microstar K7N2 Delta2-LSR
> 2. Epox 8RDA3I Pro
>
> Co byście wybrali pod Semprona 2200+ i 512MB Kingstona 333 i króciutko
> czemu?
> Muszę to jutro kupić i złożyć, a pytam bo z tym MSI nie miałem do
> czynienia.

No ja mam tego EPOX'a (ten sam model) od jakichs 2 tygodni (+512 mb TwinMos
400mhz) i dziala wrecz idealnie - dobre wyposazenie, swietne oprogramowanie,
mnostwo opcji w BIOS'ie. Jestem bardzo zadowolony - swietny IMO uklad
dzwiekowy, stabilnosc zachwyca (pomimo no name zasilacza)... co jeszcze moge
napisac? Epox w ogole robi swietne plyty pod AMD'ki, polecam

> Dzięki za ew. opinie,
> pk

Nie ma za co:)
Brovar