Re: jaka grafika do ...?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 20:57:17 MET

Dnia Sun, 23 Jan 2005 20:37:18 +0100, Virus_7 <rot13.ivehf_7@b2.cy>
napisał:

                  ^^^^^^
>> No nie wiem czy dwa razy droższe.
> ^^^^^^^
>
> Chyba musisz sobie kupić okulary. :P

Sprawdz ten link: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39323685
-Gigabyte 9550 za 245zł czyż nie?
A tutaj: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39552030
GeForce 5500FX za 259.Ile wynosi różnica cen?

> Ty to nazywasz płytą? :P
A co twoim zdaniem jeśli coś jest tanie to musi być złe?
Poczytaj opinie o tych płytach,wiekszość jest zadowolona:

> Może podaj jakiś przykład. Bo sądze, że mógł to być problem z zasilaniem
> tej karty.
Tutaj masz przykład takiej płyty.Nie obsługuje Radeonów 9500 do 9600
bodajże

> Tak, ta karta jest nie wiele lepsza od tego co masz teraz. Gdybym miał
> tyle kasy, to wybrałbym właśnie Radeona 9550. AFAIK Wszystkie FX5xxx
> oprócz tych najwyższych są takie sobie (i droższe).

Zastanów sie co piszez.Ja mam teraz GeForce MX400 64MB.Totalna bzdura,
żeby go porównywać z GeForce 5500FX.Odpal na mojej grafie np. Dooma III-w
życiu.Na GeForce 5500FX chodzi bezproblemowo-wiem bo sasiad ma GeForce
5200FX
  i w niego gra.
BTW- grasz może w UT??Gra tam koleś o takim nicku jak Twój. ;)

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)