Re: No signal input

Autor: c00lfon <odpowi_at_daj.na.grupe>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 20:31:25 MET

W wrote:

> zasilacza i
> Speaker nie pika. Wiatraki kreca sie.
W takim razie bardzo możliwe że padł procek...ALE miałem identyczną sytuację
i z identycznym procesorem - próbowałem na prawdę wszystkiego i
nic...wyobraź sobie że rozebrałem na drobny mak całą skrzynkę,
przeczyściłem, przetarłem wszelkie piny i ścieżki na płycie spirytusem,
włączyłem i komp chodzi do dzisiaj.(czyli 2 lata od takiego numeru)

> pozdrawiam
pozdrawiam();
Lukasz.

--