Re: jaka grafika do ...?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 20:32:27 MET

Dnia Sun, 23 Jan 2005 20:16:48 +0100, Virus_7 <rot13.ivehf_7@b2.cy>
napisał:

> Co?! Przeciesz to jest dwa razy gorsze od 9550!

No nie wiem czy dwa razy droższe.Popatrz ile kosztuje model jaki chce
kupić soonic.
To 14 zł mniej niż GeForce którego zaproponowałem.
BTW - nie musisz się tak unosić.

> Czy wiesz z którego roku jest ATi RAGE? Nie? To ja Ci powiem, z przed
> ok. 7-8 lat. Teraz z ATi nie ma prawie żadnych problemów (pewnie tyle
> samo co z kartami nVidii).
Wiem z którego roku jest ta karta.A co do tego że nie ma problemów to nie
byłbym taki pewny.Radeon lubią nie być kompatybilne z niektórymi płytami
głównymi np z Asrock.

> Z deszczu pod rynnę...

Co miało oznaczać to stwierdzenie?Sugerujesz coś??

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)