Problem z nagrywaniem w locie

Autor: Kudlaty <WYWALTO_mattiz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 18:43:24 MET

Witam!

Mam problem z kopiowaniem CD, ale także ze zrobieniem obrazu płyty
znajdującej się w cd-romie. Jeśli wsadzę płytę do nagrywarki, to nie ma
takiego problemu i mogę spokojnie zrobić obraz.

Konfiguracja:
Primary Master: HDD Maxtor 80GB
Secondary Master: Nec ND-3520 (firmware 1.04)
Secondary Slave: Teac CD-540E (firmware 3.0A)

Wszędzie włączone DMA.

Co może być przyczyną?
Przy okazji Nero przy każdej płycie pisze, że This CD is copyrighted,
nawet przy płycie zrobionej przeze mnie, więc niczym ona zabezpieczona
być nie może, ani nigdzie nie ustawiałem praw autorskich.
Jak rozwiązać powyższe problemy?

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski