Re: Nagrywarka DVD/CD - co polecacie a co odradzacie ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 18:12:35 MET

wooz wrote:

> Prawda. Nagrywarka NEC-a nie chciala przeczytac plytki CD-RW wypalonej
> na LG 52x-32x-52x (GCE-8526B). Zwykly CDROM nie mial z tym problemow.

Z całym szacunkiem dla LG (miałem CDRW tej marki dobrych kilka lat) -
zdarzały mi się przypadki gdy poprawnie nagrana na LG CDRW x16 płytka
High Speed Dysan CD-RW nie pozwalała się odczytać pod nagrywarką LG
x52.. Generalnie to 100% kompatybilnego ze wszystkim w odczycie sprzetu
to raczej nie znajdziesz wśród nagrywarek, przynajmniej ja o takim nie
słyszałem..
BTW - na NEC 3500 żadnych prob. z odczytem na razie (parę miesięcy
eksplotacji) nie miałem. Inna sprawa że nie uzywam np. płyt którymi
wczesniej ktoś podłogę szlifował tak że aż spod rys nośnika nie widać ;-)

Pozdrawiam