Re: underclocking

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 17:22:29 MET

Użytkownik "nemo" <nby@o2_ciach_.pl> napisał w wiadomości
news:ct0f8n$lf4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
> mam Athlona na bartku 2600 i krece go samym FSB (11,5*174) na 2700
> (2001Mhz)
> ale widze ze napiecie na rdzeniu to 1.73V a temperatura 43 C czy moge
> jakos w BIOSie bezpiecznie obnizyc napiecie - wiem ze wyzsze napiecie
> gwarantuje stabilnosc systemu ale czy nie moglbym wrocic jakos do np 1.65V
> czyli tak jak "mama kazali" ;) bo mam boxowy wiatrak i te 43 C nie
> wygladaja ladnie
> acha moje mobo to Gigabyte GA-7VA rev 2.0 na via kt400A; bios z
> pazdziernika 2004

> [...]

43 C to bardzo bezpieczna temperatura jest. Moj XP 1600+ nawet na
standardowych ustawieniach i NIE standardowym chlodzeniu ma tyle:). A po
podkreceniu na 1,55Ghz to ma okolo 49 C ale nie uwazam zeby trzeba sie bylo
tym martwic;)

Jak chcesz to proboj zmniejszac napiecie. AFAIK zmniejszajac nic nie
zepsujesz, najwyzej bedziesz musial zresetowac BIOS'a

Pozdrawiam
Brovar