Re: System nie chce się zainstalować...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 17:10:26 MET

"Przemek" <brak@nospam.pl> napisal (-a):

> A jaka plyta ? Bo ja mialem cos podobnego na gigabyte nf4 .
> Trzeba bylo powylaczac w biosie wszystkie opcje zwiazane
> z RAIDem bo mimo ze widzial dysk to nie wystepowal
> on jako mozliwe zrodlo bootowania .
> pzdr

ABIT NF-7, bez raid-a. Inny dysk (stary 40GB) zachowuje się na
tym samym kontrolerze, na tej samej taśmie, na tym samym miejscu
zupełni poprawnie... Właśnie z niego mam teraz system
uruchomiony....

JUż nie wiem, co mam robić... jutro tel do serwisu chyba
wykonam...

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |