Re: Data-link USB-USB

Autor: Dariusz <darekzal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 16:48:25 MET

Fungio <fungioi@nospam.interia.pl> napisał(a):

> To nie jest takie proste bo zeby pracować metodą "przeciągnij i puść" trzeba
> widzieć źródło i miejsce docelowe a tego nie ma.
> Fungio

  Witam
   Używałem czegoś takiego i działało to w ten sposób, że uruchamiało sie
program na obu komputerach, na każdym monitorze pojawiało się okienko
explorera z dwoma panelami na których były dostępne dyski z obu maszyn ( w
jednym panelu jeden komp, na drugim drugi ) i za pomocą myszy przeciągało
się pliki z jednego panelu na drugi. W sumie intuicyjnie.
   Życzę powodzenia
  Dariusz