Re: sieciówka pcmcia

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_del.it.now.o2.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:39:13 MET

Dnia Sat, 22 Jan 2005 21:51:44 +0100, klimecki napisał(a):

> karty na pcimcia sa dosc upakowane, czasem na poziomie telefonu komorkowego,
> jesli przy wyrwaniu wtyczki uszkodzila sie plytka [jakis lut na pojedynczym
> elemencie,
> samym laczu rj-45 itp to moze byc krucho], moze zainwestuj w uzywke (ceny
> takich xircomow
> w wersji siec lub combo siec+modem nie sa duze - uzywki z bankowych laptopow
> po
> 30pln max - tyle placilem rozbudowujac komus sprzet, same sieciowki 3coma
> byly jeszcze tansze)
> pozdrawiam
> [...]

Tak, to taka karta z gniazdami wbudowanymi, ale... ona ma jeszcze wejście
na takie przelotki jak w tych kartach "kredytowych". Nie zauważyłem :)
Prawdopodobnie kupię taki kabel, mam nadzieję że nie jest zbyt drogi. Tylko
czemu windows narzeka na tą kartę? Czy uszkodzenie gniazda jest
wystarczającym powodem? A może kurcze poszło coś jeszcze?