Re: Jaki chieftec??

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:13:57 MET

> I BeQuiet-y. :)

Tak ale wygląda na to ze tagany, bequiet-y to odmiana topowerow.

> U mnie 1220 i zasilacz ciut słychać. Kurcze, albo mi się ucho wyczuliło
> (niemożliwe, mam 2100rpm Pentagrama 80mm na procu, to ciche nie jest),
> albo się znowu głośny zrobił, chyba smarowanie go nie ominie. ;)

Hehe wczoraj kupiłem zasilacz dzisiaj kupiłem pentagrama 100Cu - pentagrama
od razu zmodyfikowałem(wyważyłem wentylator, obnizyłem obroty zakresu
regulatora poniewaz jest on za dobry:) do mojego obecnego CPU, teraz zakres
regulacji to 1200-3000obr.)
http://www.friend.za.pl/Pentagram/index.html
Cały czas mam obroty cpu ustawione teraz 1250obr/zasilacz 1200obr i jedyne
co słysze to grafika 1800obrotow.

Gucio(GM)
| P4 2.4GHz | Abit BE7 845PE | GF4Ti_4200 | 1024MB TwinMos |
| QC-100Cu | Seagate 80GB | DVDRW NEC3500 | DVD-LG |
| HAUPAUGE WinTV Hardware MPEG | SB Live 5.1 |
| Fujitsu_ALU_Big_Tower | Sirtec 360W | Nec_FE791SB |
| www.friend.za.pl |