System nie chce się zainstalować...

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:02:32 MET

Witam,

Mam problem z dyskiem - otóż nie chce się na nim zainstalować
system. Nowy dysk 160GB, partycje zrobione pod windows XP.
Rozpoczyna się proces instalacji, pierwszy restart i zaczyna
instalować na nowo... Tak jakby nie chciał się zbootować z tego
dysku :/

Próbowałem ściągnąć wszystkie partycje i założyć na nowo - nie
pomogło.

Dysk podpięty na primary master, na pierwszym złączu na taśmie
IDE (na drugim też próbowałem.

Ja już nie mam pomysłów....

Czy takie coś kwalifikuje się do oddania do serwisu?

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |