Re: DVD + sesje nagrywania

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 14:41:38 MET

"marioo" ct01i2$sql$1@nemesis.news.tpi.pl

> Uzywam Nero 6 - trudno przypuszczac zeby to on robil zamieszanie.

Oczywiście, że trudno!!!
Nero jest cudem i koniec!
Kto jest innego zdanie -- powinien być unicestwiony!!!
Ja też miałem kłopoty z zamknieciem sesji w Nero. :)

> Chyba jednak mam uszkodzona nagrywarke.

U mnie Nero nie chciał poprawnie nagrywać, a inne programy chciały.
Niestety były to płyty DVD-/+R, więc nie były to te same egzemplarze. :)

> Mam problemy z zamknieciem sesji na
> kilku nagranych wczesniej plytkach.
> Rozumiem ze u Ciebie otwarte sesje sa widziane bez problemu?

E. :)