Re: intel prescot 2.4 jakie gniazdo?

Autor: JackEK <sdwd_at_pol.esp>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 14:40:37 MET

VooDoo wrote:
> Witajcie
> mam pytanie... mam p4 prescot bez HT, FSB 533 obecnie chodzi na plycie
> intela 865GLC gniazdo 478 czy jakos tak :) anywya ta plyta sux !! nie
> kupujcie jej w zadnym wypadku , dlatego postanowilem ją wymienic na
> i915P GigaByte 8I915P Duo tylko teraz moje pytanie... ona ma nowe
> gniwazdo Socket LGA775 czy moge kupic do mojego procesora taka plyte
> ? z tym nowym gniazdem

sokcet 478 do plyty na LGA 775 - raczej niemozliwe do zrealizowania. Chyba
ze sa przejsciowki, ale nic mi o tym nie wiadomo, zreszta nawet jesli to i
tak bym odrdzal.

Jak masz kase kup Abita IC7 Max3, jak nie to tez wybierzesz cos
interesujacego. Musisz brac plyte ze socket 478.

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]