Re: UPS - jaki ?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 12:58:25 MET

On Fri, 21 Jan 2005 08:48:52 +0100, "MPer" <kadeex@poczta.onet.pl>
wrote:

> Trzeba wiedzieć o czym mowa, waść mi tu wtyk komputerowy męski zapodajesz, a
> chodzi o kabel lub przejsciowke, ktora z jednej strony ma taki wlasnie wtyk,
> a z drugiej standardową wtyczkę żeńską

Nie widzę sensu szukania skoro dużo efektywniej można sobie to samemu
zrobić.
To tak, jak byś chciał kupić opluwany na innych grupach ostatnio
reseter za bodajże 130PLN (z gwarancją 7 dni) zamiast zrobić go samemu
za 20PLN.
Jak dasz odpowiednią cenę to jestem w stanie produkcję takich kabli
rozpocząć :-P

--
Pozdrawiam
  Bartek