Re: No signal...

Autor: Alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 12:51:27 MET

> Na monitorze caly czas jest komunikat "no signal" tak jak by byl odlaczony
> kabel vga od karty. Oczywiscie po wlaczeniu kompa nic sie nie dzieje,
> wentylatory chodza, hdd takze , nie ma pisku spekaera przy starcie
> (sprawny)
> Monitor jest dobry sprawdzone na innym komputerze
> Wymienialem:
> Kart graficzne 2 rozne - bez zmian
> Zasilacz - 2 rozne - bez zmian
> Pamiec - bez zmian

mialem ostatnio tak z nowa plyta msi na athlonie jako ze stadardowo zawsze
podlaczalem do plyty jedno wejscie zasilania i dzialalo oki wiec nie
pomyslalem ze tu trzeba podlaczyc w 2 miejscach zasilanie znaczy to podluzne
i to takie kostkowe jak w pentium bylo i monitor pokazywal no signal dopiero
po przetestowaniu 2 plyt porzyczylem zasilacz z takim wejsciem i wszystko
ruszylo wiec nie wiem czy u ciebie o to chodzi ale moze moj tekst pomoze