DVD + sesje nagrywania

Autor: marioo <marioo_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 03:25:35 MET

Pytanko,
Czy to normalne ze po nagraniu plytki DVD-/+R nagrywarka (LG 4160) nie widzi
otwartych sesji?
Tzn nie widzi WinXP , bo program do nagrywania je widzi i dogranie kolejnych
sesji jest mozliwe, ale zawsze niewidzialna jest ostatnio dogrywana sesja.
Jestem troche zdziwiony - nagrywarke mam kilka dni ale wydawalo mi sie ze
problem "nie widzenia" otwartych sesji istnieje co najwyzej w odtwarzaczach
stacjonarnych DVD.
Reasumujac: Czy w obecnie istniejacych nagrywarkach/odtwarzaczach DVD na
PC-ta otwarte sesje sa "widoczne" przez system, czy moze sp... jest cos u
mnie.
Zakladam to drugie.