Re: SB Live! 5.1 - co tak tanio...

Autor: sluzbowo <sluzbowo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 02:05:29 MET

Kubaz <kuba-z@tlen.UsunTO.pl> napisał(a):

> Witam
> Chce kupic sobie dobra karte dzwiekowa (no, powiedzmy w miare ok bo zaraz
> sie wypowiedza tacy co jak nie wydam 300 zl to nie bedzie dobrej karty),
> patrze na allegro celem kupienia jakiejs SB Live! a tutaj za cene 50 zl
moge
> spokojnie kupic uzywana 5.1... troche mnie to dziwie, myslalem o zwyklej
> stereo a za 50 zl to w sklepie kupie tylko jakas tania chinszczyzne.
> Czy lepiej za 50 zl kupic ta 5.1 (moze kieyds sie przyda) czy lepsza jakosc
> bedzie na normalnej - stereo? Sa jeszcze 4.1...

> [...]

Kupiłem jakiś czas temu na Allegro używkę SB Live 5.1 za niecałe 50 PLN i
jestem zadowolony. Używam jej jako 2.0 z głośnikami wbudowanymi w monotor
(Belinea + Nakamichi Sound System). Słychać co trzeba ;-)

Allegro nie trzeba się obawiać, pod warunkiem, że kupujesz u sprawdzonych
Userów.

Pozdro

sluzbowo
(na Allegro też jestem :-)