Re: Czemu ten dysk parzy?

Autor: Brovar <brovar_miszcz_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 00:07:03 MET

Użytkownik "Brovar" <brovar_miszcz@interia.pl> napisał w wiadomości
news:csrc0s$2e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości

> A mnie sie wydaje ze juz odkrylem czemu sie tak grzeje - komp we "wnece" w
> biurku, tempereatura 53C, komp wyciagniety przed biurko - temperatura 42C.
> I nic na to nie poradze, chyba zeby biurko rozwalic:(... ale nic to,
> poprubuje jeszcze poprawiac przeplyw przez obudowe, bo jednak ta
> temperatura to troche za duzo:(
>
> Pozdrawiam

Mniej wiecej rozwiazalem problem: dysk lezy z tylu na dnie obudowy, a nad
nim (pod karta graficzna) umiescilem wentylator (tak "na sile" go powiesilem
na srubkach, moze przykleje jakos) tak, zeby wyciagal powietrze. Efekt?
Temperatura nie przekracza 43C (To pod maxxxymalnym obciazeniem). Podczas
normalnej pracy jest 39C. Czyli chyba niezle? Mam teraz problem: Jak
przymocowac ten dysk do obudowy w tym miejscu? Jakies sugestie?

PS. Sprobuje dorobic radiatory po bokach dysku, napisze o rezultatach

Brovar