Re: K7s5a i big problem

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 23:35:59 MET

Użytkownik "qolejowy" <qolejowy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csue9e$u6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Powiedzcie mi proszę jaki bios najlepiej współpracuje z tą płytą bo
> aktualnie mam z marca 2003 ale nadal po resecie wraca do ustawień
> fabrycznych a na dodatek zawsze najlepiej mi chodził z Athlonem 1600xp na
> ustawieniach 147*147 a teraz nie mogę na tych ustawieniach uruchomić
> systemu bo wywala bład że brak jest pliku "ntsc.sys" mimo że plik napewno
> jest

Ja mam tę samą płytę, ten sam procesor i chyba ten sam bios, Everest podaje,
że mój bios ma datę 03/27/03, to chyba to samo co u Ciebie, u mnie taż
chodzi na 147/147, już ponad rok bez problemów. Twój problem nie jest
zwiazany z biosem, aby się upewnić uruchom jakiś inny system, z dyskietki
albo z rozruchowego cd. A w trybie awaryjnym też się nie uruchamia? Ten
plik. o którym piszesz, nie jest chyba jakimś ważnym plikiem systemowym, u
mnie nie ma takiego na dysku, moze to jakis program, który niedawno
zainstalowałeś albo sam sie zainstalował. Najlepiej zrób nową instalację
systemu.