SB Live 24bit

Autor: oizo <oizo{spam}_at_autograf.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 22:43:15 MET

pisza wszedzie ze ta karta jest na głosniki 7.1.
Wyczytałem ze tam z kazdego gniazda jest wyjscie na 3 głosniki !!!
- głośniki przednie lewe i prawe lub słuchawkowe
- tylny lewy / prawy / prawy surround
- środkowy / subwoofer / lewy surround

A czy jest jakas mozliwosc podłaczyc do niej głosniki 5.1???? tak zeby
dobrze działały?
Bo jesli dobrze mi sie wydaje to jak właczam tam zwykłe wtyczki to to co
jest na kazdym gdziezdzie na koncu to nie dział czyli z pierwszego nie
działa słuchawkowe , z drugiego prawy sorrund a z trzeciego lewy sorrund!!

Dobrze rozumuje? bo zastanawiam sie nad ta karta a mam głosniki Creative
Inspire P5900