Re: Jaki 17 calowy LCD?

Autor: Leo <iwonajUSUN_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 22:01:25 MET

Użytkownik "Wojtek" <piacho2@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:css6re$7j8$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Zastanwiam sie nad kupnem 17 calowego LCD (do 2000 zl).
> Moi dwaj faworyci to:
> 17" LG LCD 1730B
> 17" Samsung LCD 710T
> Ktory z nich wybrac? Moze macie jakies inne propozycje?
> Czy LG i Samsung daja gwarancje na martwe pixele w swoich wyswietlaczach?
>
> Wojtek

a ja bym brał IIyamę E435. IIyama gwarantuje zero SUBpixeli a nie tylko
pixela. LG co prawda też ale tylko pixela (całego!) Poza tym o ile dobrze
wiem to stosują się do normy ISO13406 (chyba taki numer o ile nie
przekręciłem) która dokładnie precyzuje ile i gdzie musi być martwych abyś
cokolwiek mógł egzekwować od producenta- zapewniam cie że jest to norma
która skutecznei uniemożliwia wymiany na nowe, naprawy, itp....
Oczywiście możesz sięzupełnie ze mną nie zgodzić....

Pozdr, Leo