Re: jaka plyta pod amd64??

Autor: Łukasz Misek <NOSPAMlukasz-misek_at_go2.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 20:33:05 MET

ag napisał(a):

> Pod AMD 64 s.939 to uważam, jeżeli już kupować to na nForce 4.
> http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/plyty_nForce4/strona-1.html

jesli chodzi o nForce, to tylko na nForce4 Ultra, CLI wydaje mi sie zbedne.

a wiec: GA-K8N Ultra-9, czy GA-K8NXP-9 ??
roznia sie tylko tym, ze ta druga ma Dual Power System i WiFi...
nie wiem jak z cena, nie mozna tego nigdzie znalezc, ale pewnie
GA-K8NXP-9 bedzie trochu drozsza... pytanie: czy warto do niej
dolozyc? Z uwagi na to, ze WiFi sie przyda a tak musialbym osobno dokupic...

--
Tommy