Re: Pytanie o komis w Białymstoku.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 19:38:40 MET

"Michal Bien" Xns95E6A9429EB3Dmbien@127.0.0.1

> No i? Crospostowanie w hierarchii pl.* jest wyraznie zabronione!

Co?! Droga krzyżowa się nie podoba?!
Inaczej nie ma mowy o zbawieniu!! :)

> Powiem moze niezbyt elegancko: Dlaczego rzniesz glupa?

Udajesz Greka -- się mówi. :)

> Doskonale wiesz ze spam na grupach innych niz przeznaczone do ogloszen jest
> naduzyciem wiec z tego wniosek, ze robisz to swiadomie i z premedytacja.

Na tamtych grupach nie jest to spamem. :)

> To byloby zbyt duza nagroda. Powinnien zglosic sie jakis oszust.

I co? Zapłacić i nie kupić? :) [TS]

                                         :
Przeszedł kolejny niechciany list. :) :
Tym razem na ten adres. :) --------------'

> No to moze odczujesz potrzebe gdy zaczna przychodzic "oferty nie do
> odrzucenia" typu "cheap penis enlargment" ;>

Na razie mam chyba dwa niechciane listy i oba nie o penisach. :)

E. :)