Re: mam problem z dyskiem twardym

Autor: Gupik <gupik_at_NOSPAM.piasta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 19:43:23 MET

Użytkownik ZAQ napisał:
> Gupik napisał(a):

zaraz po dojsciu do dysku twardego tuż na starcie wywala się komunikat
błąd odczytu z dysku nacisnij Ctrl + alt + del aby zrestartowac

Musisz dyskietkę z FDD wyciągnąć!

napęd dyskietem mam wyłąszony w biosie [ nie kożystam z niego ]

A poważnie:
> Ja miałem podobny problm, ale z Win2K. Otóż okazało się (metodą prób i
> błędów :), że windowsowy bootloader nie potrafił sobie poradzić z, jego
> zdaniem, za dużą partycją systemową (10 GB). Nie pamiętam jak wyglądały
> objawy - czy podobnie jak u Ciebie, czy też inaczej. W każdym razie
> zmniejszenie rozmiaru partycji do 4GB pomogło.
> Nie wiem czy Win2003 ma podobną zaszłość, ale podejrzewam, że nie. Na
> wszelki wypadek radziłbym jednak zajrzeć na stronkę Microsoftu.

u mnie partycja systemowa na tym dysku 80GB jak i na drugim dysku 40 GB
mają po 5 Giga, i problem jest tylko z tym dyskiem 80GB bo najpiew
wywalał komunikat że błąd partycji i po ęcznym restarcie bez zadnego
pytania uruchamiał się z plytki CD po skopiowaniu plików i 1 restarcie
znów wywalał się ten sam komunikat, potem odpaliłem system z drógiego
dysku i z systemu dałem formata tej 5 gigowej, partycji system mówi że
partycja jest zdrowa, żie ma żadnyc badów ani nic, macie jeszcze
jakiesc pomisły ??