Re: -LCD-

Autor: Piotr Karwowski <pkarwowskiWYTNIJi_at_WYTNIJgmail.com>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 19:22:33 MET

Calme wrote:

> Bzdura
>
> Firma EIZO wprowadziła do sprzedaży nowy monitor LCD przeznaczony na rynek
> graficzny CG220. Jest to, w chwili obecnej, jedyny monitor LCD odwzorowujący
> pełną paletę barw AdobeRGB!

Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem. Może nie jest to superściśle
sformułowane, jednak od początku postu zastanawiam się do czego
szanowny kolega używa komputera. I odpowiadam sam sobie, że do szopa
nie, bo (teraz dopowiem, skoro muszę) gdyby tak było, nie zadawałby
tego rodzaju pytań na p.c.p.
Wiem, co EIZO sprzedaje.

pk