Re: Barton 2600 - Sempron 2600

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 17:20:01 MET

Użytkownik "xyz" <kgeorge@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cstp4g$1bc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> tez to sprawdzałem kiedyś i doszedłem do tegoż samego wniosku.
> Ale co robic w przypadku gdy Bartona trafi .......... .
> Jednego juz trafił, stąd mój kłopot i pytanie.
> Czyżby pozostawało zmienić płytę.
> Idzie nowe, SEMPRON

Nie wiem Jurku do czego komputera używasz. Jeśli przed spaleniem procesora
Ci wystarczał, to bierz kasę od sprzedawcy i rozmawiaj z takim, co Ci
Bartona będzie umiał znaleźć. Nie jest to takie łatwe dzisiaj, ale też nie
jest do przeskoczenia. Żaden Sempron Ci Bartona nie zastąpi.
A jeśli wymieniać płytę, to już pod Athlona 64 i dwukanałowy kontroler
pamięci. Ale to już sam musisz policzyć, co Ci się opłaca.

--
Jerzy Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez