Jaki potrzebny sprzęt do "domowego" WLANa?

Autor: dexter <dexter_at_pro.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 17:01:42 MET

Witam,
co jest mi niezbędne aby zbudować w domu bezprzewodową sieć WLAN?
Do mieszkania dochodzi sieć lokalna Aster (W-wa). W domu, korzystając z
laptopa (karta WLAN na PCMCIA), chcę mieć możliwość bycia on-line we
wszystkich pomieszczeniach bez konieczności ciągnięcia wszędzie kabli.

Proszę o rade jaki sprzęt jest mi potrzebny do zainstalowania i ile on w
przybliżeniu kosztuje,
dzięki za wszelkie konstruktywne porady.
A może jest jakieś inne - tańsze - rozwiązanie..???

--
pzdr
adam