Gdzie zamontować wentyl?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 16:27:09 MET

Witam!!
Niedawno pytalem jak powinny być zamontowane wentyle w obudowie.Pojawił
sie jednak problem.Mam ATXa szescio letniego który nie ma mozliwości
zamontowania z tylu wentyla.Wymyśliłem że sam sobie nawierce dziurki w
obudowie i przykręce wentyl na bocznej ścianie.Jak mam go zamontować? Na
przeciw procesora?On bedzie wysysał powietrze!Dodam że zasilacz bedzie
mial dwa wentyle i jeden też bedzie wspomagał ruch powietrza w
obudowie.Czy tyle wystarczy, czy mam jeszcze założyć wentyl który bedzie
wdmuchiwał powietrze?procek to CelD320.Sory ze sie powtarzam,ale w
poprzednim wątku nie ma info na ten temat.
Dzieki

--
Pozdrawiam!!!
GG: 2842289 :)