Re: jaka plyta pod amd64??

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 16:15:25 MET

Łukasz Misek napisał(a):

> Jaka polecacie plyte pod procesor AMD64, s.939....

Niedawno był podobny wątek - poszukaj w archwium.

> taka, aby pozniej bez problemu mozna bylo w nia wlozyc
> AMD 64 4000+, albo nawet 4500+ jesli sie pokaze?

Ja poleciłbym Ci płytę opartą na jakimś nowszym chipsecie, z PCI Express i
magistralą Hyper Transport 2000MHz:

VIA - K8T890, K8T890 Pro
nVidia - nForce4 Ultra, nForce4 SLI

> byle by nie jakas strasznie droga...

Tyle, że są to nowe chipsety, a zatem płyt na nich opartych albo jeszce nie
ma, a jeżeli już to są drogie. Na przykład dzisiaj na giełdzie w Katowicach
widziałem "wypasioną" chyba do granic możliwości płytę Gigabyte
GA-K8NXP-SLI (nForce4 SLI) w cenie ok. 700 złotych.

Jeżeli zrezygnujesz z HT 2000MHz lub PCX to tu już jest spory wybór, np
ASUS A8V, czy też Gigabyte GA-K8NS-9.

--
	Pozdrawiam,
	Paweł