Re: 64mb = 192mb ??!!

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_NO-SPAMinteria.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 16:09:28 MET

> witam.moj sprzet to celeron 300mhz, 3dfx voodoo 3 oraz 64mb.dolozylem mu
> 128mb
> ramu i kompletnie wogole nie wplynelo to na szybkosc pracy kompa.nie widac

A jaką masz płytę główną ? Ja miałem kiedyś celerona 300 z płytą na
chipsecie intela i spokojnie chodził na 450MHz (4,5x100) Nie wiem jak to
dziala na innych płytach głównych ale z tego co wiem to na chipsetach VIA
chodzi z magistrala 66MHz i za żadne skarby nie da się tego przeskoczyć
(chyba). Może pomyśl nad przetaktowaniem. U mnie procek nawet specjalnie nie
zaczął się grzać i chodził z tym standardowym malutkim wentylatorkiem, a
poprawa szybkości była widoczna. Zresztą te celerony 300 można było sokojnie
podkręcać. Mówię tu o celeronie na slot1. Inne nie wiem, ale chyba nie ma
różnicy.
Pozdrawiam
Krzysiek.