Re: jaka plyta pod amd64??

Autor: Łukasz Misek <NOSPAMlukasz-misek_at_go2.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 15:45:02 MET

Jolly Roger napisał(a):

> Zależy czy ze złączem PCX czy AGP. JAk PCX to moży być takie coś:
> http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=store&cmd=show_detail&id=13818
> Jak na AGP, to coś na nForce3 Ultra lub K8T800Pro(duży wybór, poszukaj
> takiej która ci się najbardziej spodoba (Abit AV8?)
myslalem nad K8T800Pro, wyglada dobrze...
GA-K8NF-9 z PCI-X tez calkiem fajna....
a tak jeszcze jedno pytanie... jesli juz plyta z PCI-X, to
przydalaby sie jakas karta graficzna, mam na mysli cos taniego, ale
ponizej 300zl to nie widze... a niepotrzebuje jakiejs bardzo dobrej
grafiki....

> Sprecyzuj co dla ciebie oznacza słowo "droga". Do 400 zł?

nie droga.. rozumiem okolo 600zl...

--
Łukasz