Jeszcze o napędzie ZIP

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 12:55:55 MET

Witam!

Kilka dni temu pytałam na tej grupie o sterownik do napędu
Iomega ZIP 100 zewnętrznego parallel pod Win XP
i w odpowiedzi otrzymałam adres
http://download.iomega.com/english/ioware-w32-x86-402.exe
Jeszcze raz bardzo dziękuję - zainstalowałam i teraz mogę
zapisywać i czytać z tego napędu pod Win XP.
Jednak nie mogę znaleźć Narzędzi (Tools) do niego.
Ściągnięty sterownik pozwala tylko na Short format.
Czy ktoś ma może odpowiedni adres?

Dotychczas używałam ten napęd pod Win 98 lub Win NT.
W obu przypadkach miałam Narzędzia, jednak w przypadku
Win98 i tak nie mogłam korzystać z Long format bo gdy
próbowałam to zrobić to po mniej więcej połowie formatowania
dyskietki pojawiał się czerwony sygnał, a dyskietka była nie
do użycia, aż do zastosowania Long format przy użyciu narzędzi
pod Win NT i wtedy dyskietka "wracała do życia".
Ponieważ jeszcze dośc często używam także Win 98, a do Win NT
mam ograniczony dostęp, proszę o informację gdzie można by
znaleźć "pełne" narzędzia dla Win98.

Podsumowując, zarówno w przypadku Win XP jak i Win 98 chodzi
o narzędzia dla ZIPa 100 parallel zewnętrznego, które umożliwiają
wykonanie Long format (tak jak jest to możliwe w przypadku narzędzi
dla tego ZIPa pod Win NT)

Dyskietki dla ZIPa były dosyć drogie, a są wygodne w przenoszeniu danych
między komputerami, które jeszcze nie są wyposażone w nagrywarkę CD.

Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
Ewa