Asrock K7VT4A+

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 08:59:50 MET

Kupiłem płytę Asrock K7VT4A+ i do tego pamięć Kingston 400 256 MB. Mam
Athlona XP palonimo 1800+, GF MX 440 64MB tv out (jeszcze na SDRAM) dysk
sygeate 6 GB
Win 98 SE wszystkie poprawki z stony microsoftu i directx 9c

I teraz problemy :
    jak pierwszy raz instalowałem win 98 SE to nie zainstalowała sie ikona
pulpitu reszta niby OK.
    Jak instalowałem wczoraj to wszystko niby OK ale nie zaistalowały się
poprawnie draivery karty dźwiekowej (z płyty produxcenta płyty głónej)
doinstalowałem ręcznie i niby OK.
    Zainstalowałem Simsy 2 (orginalne) i po dojściu do do wyboru rodzinki
wychodzi z gry.

Bios póki co ustawiony stadardowo rozpoznaje procesor ale z częstotliwościa
1100MHZ a nie 1533.
Jak mu zmieniłem CPU host feqency z Auto na 133 to nie uruchomił się.

            Czy ktoś ma na to jakieś lekarsto?

            MAREK