Re: NEC 3520... - czy ktoś ma?

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 08:37:12 MET

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> p4xl58bbcrc5$.15rqdigtxj4uj$.dlg@40tude.net

Nagrywałem CloneCD. Nero na tych płytach głupiał. ;)

> U mnie tak samo - DVD wogóle nie czytało, a nagrywarka część odczytała
> poprawnie.

Całej płyty na nagrywarce nie sprawdzałem, bo nie miało to sensu,
ale nagrała się jako poprawna, choć gołym oko widać było coś dziwnego.
Po rozłupaniu -- okazało się, że są to głębokie rysy na części z lakierem
od strony (; pazłotka. ;) Część pazłotka wkleiło się głęboko w te rowki. :)
(a część pod mój paznokieć) ;)

Była to czarna Vobis DVD-R.

BTW: +R -R wyglądają wewnątrz inaczej. ;)

E. :)