Re: NEC 3520... - czy ktoś ma?

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 07:27:22 MET

"MadMan" 18lc2ehrjrvzh$.1b1ynk9tawoi1$.dlg@40tude.net

> Nagrywałem pod Nero - ponoć ten program nienajlepiej słabe płytki pali
> (Twoja opinia ;-) Moje MediaStory łomotu nie powodowały, tylko tysiące
> błędów C2

Nagrywałem nawet na takich płytach, które wewnątrz były porysowane.
Wiem -- bo łupałem :) później i dosłownie własnym oczom nie mogłem
uwierzyć, ale były to *głębokie* rysy jakby celowo przez kogoś uczynione
jakimś *rylcem* z dużą siłą. Oczywiście te płyty się nie nagrywały poprawnie. :)
(choć nagrywarka potrafiła przynajmniej część takiej płyty odczytać;
czytnik DVDRom wywracał się na samym początku czytania)

> Po co nagrywać dłuższe CD, jak się ma DVD? A mały overburning (taki nieco
> powyżej 700 MiB) obsługuje - ktoś na grupie pisał, ja nie sprawdzałem.

Ano po to, że nie każdy ma czytnik DVD. :)
(nie zawsze nagrywasz dla siebie samego)

E. :)